Längesen man var utvilad en måndag..

..men idag är en sån måndag. Kanske har att göra med att helgen (för en gångs skull :P) gått i stillhetens tecken för Bea.
Jag har verkligen inte gjort nåt som kan betecknas som jobbigt och ansträngande i helgen, utan bara roat mig med lugna och stillsamma aktiviteter, och det kändes som att det behövdes ;)

Igår blev jag fotad av Jessica som "tack" för att jag satt löshår på henne. Vi båda blev nog nöjda med resultaten :)
Jag, min nya jacka och Rigge gick sedan på bio och såg "flickan som brann inne", haha, den heter numer så i våra kretsar efter en snygg liten floskel. En mycket sevärd film hursomhelst men Lisbeth behöver nog vila upp sig lite innan det blir dax för den tredje i raden av Stieg Larsson-filmer - luftslottet som sprängdes! Men hon har ju till i slutet på november på sig :P

Sen har jag ju fastnat i en serie på SVT (och jaa, jag får gliringar om att det är pensio-varning att se program på svt, men shit the same ;) ). "Mannen under trappan" heter den, lite kuslig faktiskt, och spännande. Nu kan jag ju knappt bärga mig till nästa söndag,  men de känns ju lite ohult att längta till en söndag.. :/

Pusselipuss
/Bea


Kommentarer
Postat av: Gina

Så fin bild gumman... Å jag ser att nåt på bilden är mitt!! ;)

2009-09-21 @ 16:33:29
Postat av: Challan

Naaaaa, va gullig du är och vad duktig Jessica är på att fota =)

2009-09-22 @ 09:53:18
Postat av: Sanna hp

Snygg fan ;) och en riktigt duktig fotograf!

Visste inte att ni bloggade, vad kul! Äntligen någonting roligt & nytt att läsa :)PUSSSSSS

2009-09-22 @ 21:27:31
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0