Mer än halva veckan har gått!!!

Det känns otroligt skönt!!  Två dagar kvar sen kommer mina underbara nätter igen!
Sömnen är en stor bristvara just nu, somnar direkt jag kommer hem från jobbet  och sover fram till träningen, sen ångrar man det lite när man är hur pigg som helst där vid midnatt, men jag pallar inte med kvällen om jag inte får sova....en stor ond cirkel.... men två dagar till ska jag försöka utstå!!


Träning ikväll...  fick ju träna center i måndags då tränaren berättade att han ville pröva runt lite folk på olika platser för att kunna vara lite flexiblare, var ganska kul, sen om det gick bra kan jag inte riktigt svara på :)
Våran femma hade två forwards som är backar, jag var center och sen hade vi en back som forward å, så det går väl inte kräva allt för mkt!?
Men det var riktigt nyttigt!

Tror att jag ska bege mig iväg redan nu, så kanske jag kan undvika att somna!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0