Min mormor är världssötast!

Jag har världens sötaste mormor. Nyfyllda 89 men ändå rätt pigg & alert dam.
Har försökt ringa henne ett x antal gånger, och fick äntligen tag i henne ikväll så vi kunde sladdra bort en halvtimma.

Min mormor är rätt sällskapssjuk av sig & sitter mest ute i dagrummet och ugglar, så jag frågade henne om det fanns nån som hon kunde prata med.
"- Nja, no gere som ont om he. Alla är så förgrönat virri. Du skull höra Maud Adams mamma.... Sen så bruk he kom hit en karl som spela guitarr och stamp i golve..."

Hahahaha!

Så mormor tyckte jag skulle komma upp till Luleå och sjunga för henne snart ;) Jag tycker lite synd om henne för den skullen, men självklart ska jag åka till henne snart och våldgästa!

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0