My dream came true, men de blev en mardröm.. :S

Antar att ni alla vid det här laget förstått vilket idol-freak jag är. Så därför ska jag nu prata om.. IDOL! :)

Efter att ha sett de första avsnittet denna säsong så kände jag en viss besvikelse. Det var som ingen som man liksom fastnade för.

Annat var det i fjol.


Då fick jag & min idolvän Regina en förkärlek till att hänga på youtube, vi längtade extra-extra mycket till "slutaudition i stockholm" & även till utgallringarna innan den stora fredagsfinalen.

Anledningen stavades Erik Ljung.

När årets säsongspremiär var till ända så kände jag bara hur mycket jag önskade att Han skulle dyka upp i rutan igen och förgylla den, och döm om min förvåning när han gjorde det - i torsdags!
Men döm även om min besvikelse då killen sparat ut garnet till axlarna och dessutom inte tvättat det sen förra julen :/ Jag hoppas som FAN att han tar och kammar sig (läs: klipper sig i samma najsa frippsa som i fjol) & kommer tillbak till stockholm och tar alla med storm.
Sen kan jag inte på rak arm säga hur mycket fjolårets låtval spelade in. Potentiellt KAN det ha haft betydlese då han valde en av förra sommarens, enligt mig och regina, bästaste låt! :P

ERIK I FJOL:



Och vad hände....? ERIK I ÅR:



/Bea

Kommentarer
Postat av: Emma

Men.. Calle då? Han är sådär fulsnyggt charmig och rösten rockar :) http://www.youtube.com/watch?v=G8a4Is9QkQE&feature=related

2009-09-20 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0