Okej, jag erkänner...

den var faktiskt riktigt bra, däremot så tog det ju mig några timmar innan jag var klar med filmen, hann väl se ca 5 minuter sen så ringde min telefon å då inser jag att jag råkat somna och att det gått 1,5 timme, men dom var kanske lite välbehövliga, sen orkade jag se filmen klart och den var faktiskt riktigt bra, satt väl å grät de sista 10 minuterna konstant, när bägge ärmarna på tröjan är blöta och man har lite smått börjat få huvudvrk för att man gråtit för mkt, då är filmen bra i mina ögon!!!

Men den får ett minus.....-får dom varann tillslut eller???   Jag vill ju ha ett "-Happily ever after"slut på filmen!


NU: Dags att bege sig till "the land of dreams"!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0