Pirrig känsla i kroppen

JAG VET!
Jag skaaaa int sitta här..!!!!
Men jag måste bara säga att det känns så syyyykt härligt med friday imorgon!

Har dock världens jädra längsta skoldag. Fattar inte hur jag ska orka? :/ Har kolhydratladdat i tre veckor för morgondagens mastodontpass & ska entra sängen typ NU så jag får mig 12 timmars sömn så jag ska palla att gå mellan 08.30-10.00 :P
Efter skolan blire att göra stan med L. Blev så lycklig idag då jag hörde att man fortfarande kan använda Duka-presentkorten trots att affären är i fullt schå med att byta namn & hela baletten, så där ska det shoppas Cult hade jag tänkt :) Sedan blire sopplunch på Victoria. Mumselimums!

Näe. Det här håller inte. Nu blir det att återgå till the dääämnsucking (gör den paralellt med hcokeyn. Har en sjukligt bra simultankapacitet..ibland)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0