Pluggot is back on track!

Så var man tillbaks i skolbänken igen, och det kunde inte ha känts bättre. Det är så fruktansvärt kul att träffa alla söta klasskompisar igen och fika dom där äckligt goda kycklingbaguetterna som jag längtat efter i sommar :P

Har suttit på föreläsningar hela dagen och är helt sjuuukt trött nu! Så gåre när man jobbar natt & inte får sova så många timmar :P Så tro mig, nu ska jag entra soffan och attackvila i några timmar höll jag på säga - EN timma får räcka, ´cuz i have aloooot to do! :)

Helgen var förövrigt fantaaastiskt kul på alla sätt och vis! :) Måste göras om! :)

/Bea


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du bruden, hade du några böcker?

Det är så svårt att veta hur många av alla böcker man behöver.



KRAM

2009-09-01 @ 18:01:47
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Bea

Du behöver bara en av varje ;) hihi!

Näe, skämt åsido, dom enda böckerna jag köpt är grundläggande omv 1-4. Köpte dom på blocket för bra pris. Dom är helt ok tycker jag. Sen lånade jag på bibblan/kopierade resten. Du behöver ABSOLUT inte köpa allt. I vissa böcker är det bara nåt kapitel som är vesäntligt. :) Känns det fortfarande lika förvirrande? Kram

2009-09-01 @ 18:42:45
Postat av: Evelina

Hörrudu passa dig! ;)

Nej, det känns mycket bättre. Det är rörigt, det ska jag inte ljuga om. Men man har börjat känna sig lite mer bekväm. Låter vettigt, jag har faktiskt varit inne på det spåret. Eftersom dom fyra böckerna är väl återkommande också? =)



Tack Bea, du anar inte hur mycket det betyder att ha någon att fråga



Kramisar

2009-09-02 @ 20:43:34
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0