Rosa är som ändå jag!

Just varit och slösat lite pengar på Intersport å visst kom jag hem med skorna jag skrev om för en månad sen!
Jag älskar rosa!!
Hittade även en rosa klubba som var riktigt skön, -Å nej, det var inte för färgens skull!  
Däremot så var den ljusrosa å där går gränsen, det skulle bli alltför omatchande :P

Det enda som jag sitter å tänker på nu är ju David & Stefans kommentar om skorna -Man ska ju va bra om man ska dom där!!   

Men om vi säger såhär, alla kan ha en dålig dag, dom kommer bara med olika mellanrum för folk :P
Jag kan inte hjälpa det, det är ju min färg!
Synd bara att dom andra GVtjejerna inte hakade på!!


Kom just på att det är onsdagkväll, MER än halva veckan har gått, å det har gått bra, dagarna har varit kul, haft gulliga (duktiga) medlyssnare i två dagar, ja mena vem bättre har dom att lära sig av!???


Nu är dags för veckans vampyrinjektion -True Blood nästa

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0