Saker som jag stör mig på

1. Bilister som kör som dom köpt körkortet på blocket.
En inte helt otippad etta. Finns inget som kan få mig på sämre humör är sånna som tankar bromsolja!

2. Sånna som byter profilbild på facebook jädrart 10 ggr i veckan.
Förstår bara inte varför..? Men jag är väl gammal....

3. När teknikprylar strular
Sånt SKA bara funka. Sen att fröken Berg är skapt med de sämsta tålamodet ever gör inte saken bättre :P

4. Skitväder.
Det är så sjukt hur mycket vädret påverkar en. Man kan ju inte bli annat än deppad de dagar då regnet öser ner och blåsten viner. Helst när de gör det tre veckor i sträck.

5. Otrevlig peronal på affärer/resturanger. Äh, otrevligt folk rent allmänt...
Som man själv vill bli bemött, ska man bemöta andra.. Finns de nåt värre än surpular som käkar citroner twentyfourseven? Svar NEJ! Kommunen borde erbjuda fler charmkurser. Såg förresten att Torggrillsvagnen var borta för nån dag sen. Dom var nog på en...


/Bea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0