Skuttar runt om en femåring på julafton!

Jag har ju tjatat om spotify i typ hundra år. Avundsjukan liksom åt upp mig innifrån när Regina fick sig en invite & jag stod där. Helt tomhänt. Helt utanför. Helt..äh, ni fattar..

Men vissa dagar är det som att jag tror att Gud har ett gott öga till mig ändå (jag konfade mig ju trots allt. Mest för tv´n som jag skulle få..men det är en annan historia)

Jag var idag inne i mitt esse av städning då jag valde att gå igenom papperhögen som skräpat på skrivbordet i år och dar & som bara växt sig högre och vidare för var dag som gått. Då hittar jag en liten reklamlapp från Bredbandsbolaget. Jag är i full färd med att lägga den i återvinningshögen då jag ser den gröna Spotify-loggan lysandes på pappret.
Jag plockar upp den från golven igen och får nåt smärre hjärtsnörp när jag läser texten: "Vi ger dig musiktjänsten Spotify helt kostnadsfritt. Logga bara in på Din sida och aktivera tjänsten"
Jag blinkade väl en tio tolv gånger för att försäkra mig om att mina ögon inte spelade mig ett spratt. Men det gjorde dom inte.
Så nu sitter jag här, nöjd som få, men Bra Vibrationer ljudandes ur hörlurarna :)

Tänk att min städkväll skulle ge så mycket positivt tillbak!! :)

Tack Bredbandbolaget. Tack mig själv. Tack Gud. Amen!

Sängen nästa & drömma söta drömmar! ;)

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0