Snart onsdag, vilket innebär att det inte är så långt till fredag..

Denna vecka känns så seeeeeg. Veckan går lusigt sakta framåt & jag kan slå vad om att anledningen stavas: Satajävlabajshemtenta.
Men imorgon blir den förhoppningsvis klar & då går drömmen om långhelg i uppfyllelse för en lycklig tjeja.
MEN! Jag ska inte ropa hej riktigt än. Trots att jag ser ljuset i tunneln, så kan det likagärna vara tåget jag ser :P
Men jag ska ju inte sticka under stolen att det skulle vara rikigt sweet med en 4 dagars weekend ;)

Idag klickade jag hem en drös med provbågar. Känner mig less och tråkig i dem jag har. Dock inte sagt att dom jag klickat hem är så jädra mycke hippare och najsare, men man kan ju alltid hoppas! :)

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0