Soffläget känns som de enda rätta läget just nu

Gårdagskvällen gör sig påmind i form av förslappade ben och tunga ögonlock. De förslappade benen kan jag ju förstå, vi shakade ju jädrat fetass igår, men ögonlocken? Vad handlar dom om? Jag har ju inte gjort annat än att ligga raklång i soffan all day long och "vilat ögonen" till Idol & premier leauge :P

Drömde i en av mina naps att jag var ihop med Björn Gustavsson. Vi var på fest tillsammans med min klasskompis som tydligen hade Janet (nivet hon som sjunger min favoritpartydänga Heartache on the dancefloor) till lillasyrra. Vi hade hyrt hela H&M, så snacka om kul party, för man fick ta så mycket kläder man ville också! ;)

Men det är väl bara att inse att dreams aren´t enough :P

Nu ska jag trycka skagentoast & peppa för en ny skolvecka.
Varför ska det vi gör just nu vara så förbannat tråkigt bara? :(

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0