Söndag!

Känns som om denna dag är väldigt återkommande.....  känns nyss som om jag satt här och bloggade om förra helgens bravader, men det är väl som dom säger, har man kul så går tiden mycket fortare och då förstår jag varför helgerna flyger iväg......
Denna helg var inget undantag, var ju som sagt på tjutioårsfest igår, det var riktigt riktgit trevligt! 
Sen hamnade vi ju lite otippat på S8 ;)  å jag tror kvällen där tillhör top 3 i sommar!  
Vi dansade å dansade och vet ni vad vi gjorde sen!???.......  Vi dansade lite till!!!
Helt underbar kväll på alla sätt utom ett! 

Nu har jag just duschat efter en lovely löptur på 6 kilometer.....  är nog lite knäpp, men jag tycker faktiskt det är riktigt kul att springa!   Jag+skog+min Mp3= Quality time

Nu lutar det åt att lägga sig i soffan å se nån bra film, eller filmer, för den delen, söndagar handlar ju även om att vara uppe så länge som möjligt så jag kommer in i mitt workmood igen!

Puss å kram //Regina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0