Tror inte på mirakel...

Nja, nåt mirakel skedde inte, vart nog bara värre, nu har jag feber också :/
Har i två timmar haft ångest över att jag måste ringa till tränaren, hur kan man må dåligt över en sån sak, ja mena, jag är ju sjuk, men jag skäms ändå över att jag inte kan komma, men tillslut tog jag tag i telefonen och ringde, det gick 4 signaler och jag hann tänka, åååå han svarar inte, men i nästa sekund så hör jag -Markus!
-Hej det är Regina, jag måste nog stå över träningen ikväll......  jobbigaste meningen på länge!!  Men nu är det gjort!!
Nu ska jag ta å äta middag, sen ska jag krypa ner under täcket igen!!

//regina


Å Rickard.... jag har pratat med dom flesta så tjejerna kommer att bli väl omhändertagna!!!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0