Yabbadabbadoooo!

U N D E R B A R T

Äntligen helg!

Så var första (men defenitivt inte sista) skolveckan för den här terminen över. Allt har gått suvve, men man känner ju att hjärnan legat på hyllan i några månader. Man känner sig seg(are än vanligt) i tänket och har ibland svårt att fokusera på de som verkligen ska göras! Men snart är man inne i ekorrhjulet på rikt och då går allt av bara farten! :)
Dagens citat lyder: "What happends in PBL, stays in PBL" ;)

Från en sak till en heeelt annan så har jag kommit fram till att jag har dille på allt som luktar gott. Nu snackar vi doftljus, sköljmedel, diskmedel, tvålar, hårsparyer, aromaoljor, parfymer, duschkrämer, shampoon, doftsprayer, doftkulor till dammsugaren, bodylotions.
Kom på mig själv igår när jag står på affären och luktar på alla Bliws nya pumptvålar, haha! Sprolla roll liksom - doften försvinner ju efter 1 sekund, men ändå ska jag stå där och testa ut vilken som luktar godast. Gårdagens vinnare blev skogshallon. Har jag ont om äggmackor nån dag så skulle jag i princip kunna käka den här till frulle! :)
Jaja, nog om min luktdille. Nu - skura golvet med mitt myyycket godluktande skurmedlel ;)



/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0