2621 dagar kvar..

Förvåning är att vakna upp och se att Challan uppstigit från de döda och skrivit TVÅ inlägg på RAD! Jag sitter här i nån sorts trans! :P
Det känns ju lovande & hoppfullt att 33 år för nåt riktigt gott med sig, så jag kan andas ut! ;) GRATTIS GUMMAN! 

Själv har jag 2621 dagar kvar (räknade jag just ut) om nu allt går som det ska. Då får ni komma på fika!

Idag är det mycket som ska uträttas. Planeringen inför Idrottgalan '10 går framåt, och idag ska alla inköp göras. Fy tusan vilken lovely kväll det kommer att bli! Krydda det dessutom med att fröken C ska ta med sin sin K-påse. Det kommer att spåra kära vänner. SPÅRA!

Annars så är det väl rätt ok med mig. Störredelen av mina tankar finns just nu hos min söta lilla mormor som inlett sin resa hem till morfar, mamma och moster. Lilla, lilla älskade mormor..♥

Ta hand om varandra!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0