Alltid efterklok.... eller kanske lat!?

Har ju som sett fram emot en ganska skön jobbvecka, men då fick jag frågan om jag kunde jobba övertid, -JAAA, tänkte jag !   Pengar pengar pengar....    :)
Men nu så här i efterhand så ångrar jag mig, 12 timmars övertid, där jag istället kunnat göra nåt annat!
Lätt att vara efterklok, eller om ni vill kalla det lat så får ni göra det!  :)
Men sååå kul är det faktiskt inte att jobba, speciellt i detta väder!!
Men jag ska härda ut har jag tänkt!

För pengar tycker jag om, har blivit värsta traderanörden då jag såg att det var lätt att tjäna pengar, vi la ut en massa skrot som vi annars skulle ha kastat bort, å en vecka senare när autionerna hade gått ut så var vi 4000:- rikare, bara för nåt som jag aldrig annars skulle ha kvar, så nu pågar operation "leta skrot" här hemma!

Mer vill bara ha mera!!!  :)


//R


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tradera nördar är vi allihopa, allihop, allihopa!

Tradera nördar är vi allihopa, allihopa, allihopa!

Du med, och jag med!



(för visst finns det en låt som går så...?)

2010-04-13 @ 22:56:00
URL: http://hartelius.bloggagratis.se
Postat av: Gina

Jamen visst gör det de vännen!



andra versen låter enl följande:



Pengarsugna är vi allihopa, allihopa, allihopa!

Pengarsugna är vi allihopa, allihopa, allihopa!



Jag med och du med!



:)

2010-04-14 @ 00:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0