Ångest!

Har sen igår kväll haft sån ångest över resan, det hela började när jag tog fram resväskan igår!
När jag öppnade väskan låg där mina simfötter, cyklop och snorkel, å i locket några bilder på Alex!

Det var där det hela började, minns hur mycket jag saknade honom varenda dag/kväll/natt förra gången vi var utomlands, å nu är det dubbelt så lång tid, det var iallafall sjukt jobbigt och nu är ju dessutom Alex äldre och förstår så mycket mer, det kommer att göra ont, men jag tror iofs det är mycket mycket värre för mig än för honom! 

Ska försöka tänka positivt, men jag tror att telefonen kommer att gå varm på kvällarna! :)




Hjärtat mitt!


//R


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhhh... han ser så stor ut! Längtar HEM!!

Förstår din känsla. Jag skulle nog längta ihjäl mig också. Men det är ju faktiskt det som är så finurligt med att vara ifrån de små liven. Man behöver vara borta från dem någon gång då och då om inte BARA för att få sakna och längta efter dem. Jag tror man blir en bättre förälder när man fått sig lite egentid, en timmes egen tid eller två veckor!

Puss på dig vännen och jag håller tummarna för att det ska gå bra!

2010-04-29 @ 09:53:10
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0