Är man alltid samma person del 2

Tog bort mitt förra inlägg då de flesta mest vart nyfiken på vem personen var som fick mig att känna mig så, men det det var inte det som var själva grejen då den här personen är en underbar person som jag faktiskt skulle vilja umgås med mer, det är ju inget som hon/han gör, utan mer hur jag känner mig i närheten av den personen!

-Hur kan jag vilja umgås med den personen kanske ni tänker nu!?
-Vem vill känna sådär?

Ja ni, skulle jag ha svaret på det så skulle jag även skriva det......

Trots att jag känner mig så så trivs jag i sällskapet!

Men jag tror fortfarande på att vi har olika roller i livet.....där vi passar bättre in på vissa ställen än andra!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0