Då var vi här igen...

söndagar är en återkommande skitdag... men dom är väl nödvändiga gissar jag väl, tänk om vi inte hade söndagen, då hade ju lördagen blivit förstörd istället och det vill vi ju inte, så jag accepterar dagen, å just denna söndag lite extra.

Hade sjukt sjukt kul igår, mer än så orkar jag inte skriva!

Ska istället berätta att min resfeber börjar stiga..... längtar så himla mycket, vill bara ligga på stranden just nu!
Men än är det ett tag kvar, närmare bestämt 9 dagar, om ca 1 timme är vi nere på 8!  :)  Wiiiieee!!!

Har inhandlat några få grejer, det som fattas nu är bara resorben (nej, inte för alkoholens skull, det är nyttigt att återställa kroppen efter en dag i solen) :)




Dagvecka i veckan, men 3 av dagarna är jag på utbildning, sweet!!  Sen så är det helg igen!

Nu ska jag sova, väckarn ringer 05.55

Godnatt
//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0