Det här bjuder jag på!

Sitter och ser Aiks match just nu och det ser ju inte så speciellt lovande ut måste jag säga!
Men under matchen så plockade jag fram min blonda sida, jamena det händer ju inte så ofta så jag bjuder på den här :P

Det stod ju två-noll efter första, under pausen så satt jag mig och läste ett mail jag just fick, går tillbaka till soffan, ser att HV gör 3-0, jag skriker till och besvikelsen är total! 
Nu är matchen definitivt punkterad tänker jag........ inser då att jag sitter och tittar på reprisen från första periden....
Hahahaha!!!

Tur att jag är själv hemma :)
Nu börjar andra perioden....   hoppas det går åt andra hållet nu då!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0