Ett år äldre och ett döskallearband rikare =)

Nu är snart MIN dag över och i morgon är det någon annans dag =)
Min dag har i alla fall varit helt perfekt! Jag vaknade upp till att min fina kille uppvaktade mig med fika och paket på sängen. I ett fint litet paket med kärlek fann jag detta underbara armband =)
Jag har alltid haft en förkärlek till döskallar, vet inte varför men jag tycker bara att dom är fina =) Känns kul när man känner att den som ger presenten verkligen tänkt på den som ska få den och hittar något personligt
Jag fick en massa fina och personliga saker, mycket som mina nära och kära tänkt sig att jag ska ha i vårt fina sommarhus och det är kul då dom verkligen förstår hur stor kärlek jag har till det huset =)
Jag har bjudit på kalas med fika ( dock inte hembakat då jag hellre mekar med bilar än mekar i köket ;) dans och umgänge =)
Marina med familj kom förbi en stund och busade. Nu har deras nya lilla tjejj fått ett namn, hon ska heta Astrid vilket jag tycker passar henne utmärkt! Jag och lilla Amelie har haft utklädnad och kan man hitta en sötare lite tant?!
Tack för alla fina gratulationer ♥
Gamm-Challan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0