Ett gott lördags - och söndagsskratt förlänger livet.

Kan inte annat än instämma i Reginas inlägg om att gårdagen var lovely. Vilken kanonkväll!
Först ett mysigt pre-party, sen allsång till trubadur på Calles och tillsist ett konstant ass-shake på station in i det sista. Men jag vet inte riktigt om jag rekomenderar att köpa ställets dyraste drink kl 02.05, hehe! Men bättre det än att ha tagit ungefär 14 tequilas förmycket och glömt att inse att man råkade köpa en party-top som var 7 storlekar för liten ;) Vi fick oss kvällens goda lördagsskratt iallafall! :)

Kvällens kap: Skorna jag köpte på förfesten för 100 spänn. Jag var SALIG - tills det var dags att gå hem. HELVETE så ont jag hade i fötterna. Gick upplysningsvis barfota/blev buren halva vägen hem. Man gör väl allt för sommarkänslorna?

Kvällens ragg: Ord är överflödiga, hahaha.

Kvällens stalker: Killen med fågelholken på dansgolvet. Han försökte iallafall IN I DET SISTA, vilket han ska ha en eloge för.

Kvällens nyförvärv: Eve

Kvällens flopp: Förlite schlager på dansgolvet

Kvällens topp: Promenera. Det är underskattat!



Puss & hej /B

Kommentarer
Postat av: Linka

hahahahahaha Jag tror jag döööööööööööööör............... Kan vi dela på färdtjänsten i dag? Hämtar upp dig på vägen;)

2010-04-18 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0