Frågor man aldrig får svar på!

Söndagkväll och jag har just blivit vän med huvudet mitt, drack inte speciellt mycket igår för att nån!??! drack upp i princip hela min vinare!
Men huvudvärken kom där vid tio och sen var kvällen förstörd, jag gav upp där vid ett nångång, riktigt tråkigt, men det var iallafall riktigt kul fram till dess.

Men man mår ju som man förtjänar och jag kan säga att mina solbrillor har varit min bästa vän hela dagen!



Efter en mysig biltur ikväll med B så hamnade vi på MAX,å där vräkte vi detta:



Chokladmousse
Glass med chokladsås
å en daimblizzer.......  Mumma!!!!!

Är så glad att jag orkade palla mig upp ur soffan, kan lova att dom här kvällarna ligger mig varmt varmt om hjärtat!
Längtar massor till sommarkvällarna med samma innehåll!!!

Höll på skriva att jag ska ta å gå isäng, men jag ligger faktiskt redan där, tror dock att jag ska vika ihop datorn och försöka sova, väckarn ringer 05.55! 

Söta drömmar allihopa!

//R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0