Fuck you, Emma!

Ända sedan jag slog upp mina blå i morse har jag längtat & suktat efter ett flottigt jädra skrov med sju kilo smältost. När jag var så hungrig att jag i stort sett kunnat dött istället, drog vi iväg på en av stans hamburgerställen för att införskaffa det jag suktat efter. Namnskylten "Emma - ny på jobbet" mötte min syn inne på hamburgerhaket, och jag hann tänka "nu kommer jag säkert inte få det jag ska ha, men att fixa mig ett skrov ska väl inte vara så jäkla svårt?".
JO - det var det!!
När jag kommer hem har jag inte ens pommes till mitt skrov.

EMMA! DU ÄR FANIMEJ INTE POPULÄR I MIN VÄRLD JUST NU!!



(På ett tag, när min ilska lagt sig, ska jag berätta om gårdagen. Bara tanken på gårdagen får mig att le, så jag tror jag ska tänka lite till på den!)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0