Gruversamt...

När jag tänker på morgondagen får jag en sån där olustig känsla i magen.
Först ska jag skriva en tenta om tiotusen sjukdomar som flera cancersorter, flera blodsjukdomar, tusen infektionssjukdomar, sköldkörtelns sjukdomar, palliativ vård, barnsjukdomar, antibiotika och massa annat gojs. Men tur som jag hade så lovade tjejerna på administrationen att ska jag skulle få börja skriva tentan en timma före alla andra, så förhoppningsvis behöver jag inte stressa ihjäl mig. Tur det finns änglar!

Efter att tentan är skriven styr vi kosan till Luleå för att ta ett sista farväl av söta lilla mormor ♥
Det är aldrig kul med begravningar, men jag hoppas det blir en mysig, fin och minnesvärd stund tillsammans med släkten på mammas sida som man träffar aldelens för sällan nu för tiden. Man har tyvärr förlorat lite av kontakten till den sidan sedan mamma dog, så mitt i allt tråkiga & ledsamma känns det samtidigt kul att få se alla igen! Men man önskar att vi nångång kunde ses under trevligare omständigheter...


Har varit på skolan idag och pratat med den kursansvariga läraren angående nästa kurs som vi börjar på måndag. Jag hinner ju vara med 2 dagar varpå jag sedan blir borta nästan 2 veckor från skolan. Det verkar dock lösa sig till det bästa och jag behöver varken slita som ett svin i helgen eller ha bajsdåligt samvete när jag är borta. Jag får lite mer att göra när jag kommer hem, men det ska gå vägen. Inställningsfråga ni vet ;)


Puss /B




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Gumsan! Förstår exakt hur du känner!! Blir kul att träffas i morgon..Måste satsa på kusinträff snart!!

2010-04-28 @ 18:41:54
Postat av: Bea

Mm, det känns alltid olustigt :( Men som sagt, det ska bli superkul att ses! Håller helt & fullt med om att kusinträff vore hur skoj som helst! KRAM

2010-04-28 @ 19:00:48
Postat av: Louice

ska tänka på dej vännen min!

2010-04-28 @ 21:19:23
URL: http://louicewestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0