Härliga känsla!

Det är så underbart att vakna upp av att solen lyser in genom persiennerna. Leendet som det för med sig håller i sig en hel dag! Det är ljust både när jag åker till skolan & kommer hem. Nu är det till och med ljust när jag åker på jobbet. Det är om nåt ett tecken på att sommaren är på väg.
 
Ute kvittrar fåglarna i sköna stämmor och doften av..jag vet inte..gegga (?) slår en i ansiktet när man öppnar ytterdörren. Jag älskar den doften!
Solens strålar värmer mig i ansiktet när jag är ute och jag blir så glad när jag ser att folk har börjat vakna upp ur sina vinteriden.

Vårjackan har fått komma fram ur garderoben och vinterhandskarna har jag stoppat ner i lådan i hopp om att jag inte behöver plocka fram dem på ett halvår eller så. Man kan ha strumpbyxor utan att faktiskt frysa ihjäl och sopmaskinerna är ute och gör gatorna fria från grus så att jag snart kan plocka fram mina nya frescha sneakers!

Det känns bara så himla bra!
Våren gör mig så glad, men det finns det även mer som gör. Jag gillar läget just nu!


 




Foursome startar imorgon!
ÄNNU ett säkert vårtecken!

Dax att gräva fram klubban ur förrådet, där den legat och jäst, sedan sista seriematchen. Imorgon är det bara att plocka fram kämparglöden, vinnarskallen och det stora hjärtat... ja, och så tejpen förståss!

"Hur svårt kan det vara?", säger jag bara!








/B





Kommentarer
Postat av: rebban

du är så snygg bea!

2010-04-22 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0