Helgen

Trots att det hänt några tråkiga saker i helgen, så har den även fört mycket gott med sig.
 
Vi har hunnit vara på ett dop och se lilla söta Maja döpas. Allt var superfint & jag fällde nästan en liten tår under dopet (nivet, jag grinar ju för allt numer, haha). Man får verkligen prestationsångest när man ser ungarna i den där familjen. Dom är så söta att man får hål i tänderna. Kommer man tycka det om sina eget barn, att hon/han är sötast i världen? Tänkt om man föder ut ett praktmongo den dan det ska bli av? :) Jaja, det problemet får vi ta den dan det kommer..

Igår gick Skellefteå IBK Idrottsgala '10 av stapeln - en helt underbar kväll kan det sammanfattas som!
Det åts god mat, vi lekte lekar, det delades ut priser (och jag fick priset som "Årets back". Då fick jag en tår i ögat - igen! Sjukt rörd!), vi drack gott, vi drack dåligt, vi dansade, vi skrattade, vi pratade, vi hade chipsätartävling, vi myste och vi hade det helt fantastiskt kul.

Jag är verkligen så glad över att få spela i ett sånt underbart lag med helt fantastiska tjejer! Sedan har vi ju världens snyggaste herrlag i föreningen också, INTE att förglömma! ;)

Ikväll blir det tårta hos bror som fyller år! Det gillas!

Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0