I am back from the dead! moha ha ha haaaaaa

Jag känner efter vissa påtryckningar att jag måste försöka ta mig ur detta "bloggkoma" som jag vart invaggad i för en tid nu.

Vet inte vad det beror på men tror det har att gör med att jag känt mig rätt ointressant under en period. Känns liksom att jag kommit till någon sorts slentrian med mig själv -vakna-jobba-äta-träna-sova-vakna-jobba-äta-träna-sova... Kanske är det för att man börjar bli gammal eller så är det för att man helt enkelt inte orkar vara "rolig" under vintern. I vart fall så ska jag rycka upp mig nu och försöka göra en vårstädning i mitt förhållande med mig själv.

Detta blir min To Do lista nu under de närmaste dagarna:
1) Blogga mer ;)
3) Fylla 33 härliga år fyllda med visdom och kärlek
2) Kroppsvård dvs. fixa frillan, fila fötterna, ansa lite här och var ;), uppdatera garderoben, massage mm
3) Bjuda mer på mig själv för att förlänga mina vänners liv med ett gott skratt. Känns som att det är dax att damma av K-påsen nu!
4) Ge mina underbara, fina, vackra vänner Bea & Regina sina efterlängtade födelsedagspresenter ;)

Listan kan bli hur lång som helst men jag börjar med dessa punkter iaf =)

Puss allihopa!
/Chalet Delux


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0