I fröken Bergs handväska

Efter att i några veckors tid svurit över att inte hitta det jag behöver i väskan direkt jag börjar leta så har jag nu övervägt att städa upp den.
Jag hittar aldrig börsen (den som är så stooor, hihi) eller nyklarna. Jag vet inte hur många gånger jag hittat mobilen mellan skinnet och fodret. Ok. Det låter mer som att jag behöver köpa en ny favvoväska hör jag nu :P

DETTA var det som kunde återfinnas i väskan:



Ett anteckningsblock. Ett pennfack. Ett hänglås. PVK-korkar. Plastbestick. Tuggummipaket. En portabel mobilladdare. Ett handsfree. En piang. Ett vaselin. Ett läppglans. En deo. En vattenflaska. Ett presentkort på gina. Ett gäng kvitton. En tablettask. En börs. En mobil. En överstrykningspenna. En trasig plastkniv. En matlåda (faktiskt dagens ;) ). Ett par handskar. En gaffel.

Känns som det är helt normala saker att ha i en handväska. Bra & ha-grejer.
Jag kanske är scout ändå?

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0