Jag är bra på söka, men dålig på hitta..

                   

Finns det nå mer enerverande än att leta saker? (Jo, de gör det. Pensionärer i affärer, trakiska människor i trafiken osv..men att inte hitta saker man letar efter ligger också topp fem över mest störande grejer!)

Har vänt upp & ner på hela lägenheten för ett USB-minnes skull, utan någon framgång.
På den har jag massa bilder, blandannat dom som Jess tog på mig i höstas.

Så om nån spåtant läser detta, kan du se vart det är?
Och om Jess läser detta, kan jag få bilderna igen? ;)



/B






Kommentarer
Postat av: Jess

Klart du kan min vän:D!

2010-04-22 @ 21:31:26
Postat av: Bea

Men jag har hittat det! :) Typiska Avander att sno saker!

2010-04-23 @ 14:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0