Jag ser ljuset!

Jag lever, jag klarade det & till råga på allt är jag normal! (så sa hon, men jag tror inte hon vet vad hon pratar om, hihi).

Förutom det har jag hunnit med massa nyttigt idag, som en del skolbajs. Tentan närmar sig & gruvsamheten med den. Men nu är det bara att borra ner huvudet och köra. Läraren ringde (?!) på min mobil idag & berättad dessutom att jag fick VG på del A, vilket gör mig ännu mer motiverad att klirra b-delen också :) Det är bara att låta flitens lampa lysa med sina 300 watt under två veckors tid. Sen är det över, för då drar jag på semester! :) 

Det slog mig just att det bara är 20 dagar kvar nu. Herremin! Jag börjar ha resfeber!!
Jag måste ju hinna sy till mina hundra nyinköpta bikinis. Det är alltid så kruxigt med storlekarna på dom där.. Men jag har ju bara det att göra. Vissa har ju inte ens fixat pass ;)

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0