"Jag ska bara..."

Pluggandet har gått jättedåligt idag. Jag har verkligen ingen karaktär ;) Men när fredagen är här så känns motivationen rätt långt borta. Då är man mer taggad på det som komma skall, typ att ha en foursome med en massa snygga brudar, helst vinna, och sedan äga s8 imorgon! :)

Var tvungen (?) att åka ner på stan idag & köpa den fina klänningen jag sprang över igår. Jag är så nöjd! Jag riktigt längtar efter att ha den på mig!
Det blev även ett par inlägg till ny-skorna (jag envisas!!!) så förhoppningsvis kan jag gå med dem hela kvällen imorgon och slippa att gå barfota/bli buren hela vägen hem. Det står faktiskt på förpackningen; "All night long"...

Ok, nu verkar detta ha blivit nån jädra modeblogg, men skitsamma. Det är fredag, då är allt förlåtet!
Ps: Cykelbyxorna ska jag inte ha under imorgon. Tror jag ;)



Puss & hej, fredagstjej!
/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

men se fiin ;)

2010-04-23 @ 15:47:37
URL: http://louicewestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0