Nu: Helg!

                          


Pallrade mig iväg med cykeln mot Maria som bor jädrat hundra mil från mig (ja, det är 100 mil till brännanskolan när man har en trög och opumpad jädra bajscykel!!) med en liten skithund i cykelkorgen. Han får springa tills han är less, sen pular jag ner honom i korgen och så får han sitta där & fladdra med sina söta öron! 

Pluggningen har gått bra. Sjukt effektiva har vi varit. Eller, nästan så effektiva i alla fall ;)

Men nu har helgen kommit & jag välkomnar den med öppna armar! Känslan av att komma hem till en nystädad lägenhet, lägga sig ner i soffan och känna den där sköna helgkänslan komma över en är en underskattad känsla.
Jag önskar bara att det var helg oftare. Det hade varit nåt det!

Men vad händer i helgen är frågan?
Förslag tack! (sen om jag nappar på dem är en annan femma! ;) )

Ps: Jag & grisen cyklade förbi Starre påvägen hem och pumpade cykelåbäket. Nu går den som ett spjut! Men texten "Cykel-jävleln" som det står bak på nyckelringen till cykelnyckeln får stå kvar ändå ;)

/B

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0