Oh, i like it!

Ännu en underbar helg är lagd åt handlingarna.
Helgen har kantrats av innebandy, lite innebandy, en gnutta innebandy till, en liten fest, mysiga besök & en tesked plugg.

Foursome gick väl som det gick. Med segersiffrorna 2-1, 6-0 och 2-0 kom vi in som kraftiga underdogs i finalen (och nej, vi spelar inte tennis), men tyvärr räckte det inte ända fram då vi förlorade den med 2-1 mot Skell IB (det lag som vi vann med 2-0 över i gruppspelet). Men, är man inte bäst då det verkligen gäller så får man inte dricka champange ur buckla. Näe, då får man dricka survin & äta jordgubbar på en toa ;) 
Men jag tror alla var lite avis på våran låt & dans, för den verkar ha blivit THE SHIT! :)

Åkte till M en sväng i eftermiddag och vi gick igenom lite bajs inför torsdag. Då stundar det tenta i tiotusen sjukdomar till. Och när det blivit torsdag så är det bara FEM dagar kvar tills vi åker (om vi nu får åka för Eyjafjallajökull vill säga).

Jag längtar så jag håller på kräkas!!

Pyss pyss /B

Kommentarer
Postat av: Rigge

Jag kunde inte låta bli.....Men Bea att innebandyn kantrade i helgen? blev det stor slagsida? eller hade ni druckit för mycket? ;-)

2010-04-25 @ 20:33:20
Postat av: Bea

Vi bara kantrande i finalen. Sjönk. Djupt som fan! Och sen dränkte vi sorgerna! ;)

2010-04-25 @ 20:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0