På ålderns kvist ;)

Idag för 33 år sen så "ploppade" jag ut i världen och mitt mission var att försöka göra den lite galnare. Jag tror stundtals att jag lyckats men ingen är ju helt perfekt ;)

Förr


Nu:


-En kvinna är aldrig äldre än den man hon känner på ;)
Charlotta Havh (2010)

-Förr var det vin, dans och sång. Så här på äldre dar får man vara nöjd med normal avföring.

-Jag är egentligen inte så här gammal. De förväxlade mig med en annan baby på BB.
Ronald Reagan (1911-2004)

-Man blir inte vuxen förrän man vågar vara barnslig.

-Man är inte äldre än man känner sig, och man vet inte hur gammal man är förrän man tittar i spegeln, och där har man strängt taget ingenting att göra.

-Det avgörande är inte hur gammal du är utan hur du är gammal.


DETTA FINA MAIL FICK JAG AV MIN FINA MAMMA IDAG =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0