Sleep tight, don´t let the bulldogs bite.

(Jag vet inte vad "bedbugs" är, så jag kör på "bulldogs" istället.)

En av alldelens för många måndagar har nått sitt slut. Det känns rätt skönt kan jag tycka, snart helg! :)

På skolan idag har vi fått lära oss hur man lägger in en nasogastrisk sond (en slang som man stoppar in i genom näsan, ner genom halsen och ner till magsäcken, för att antingen avlasta magen så att maginnehåll kan komma upp genom slangen, eller för att kunna ge sondnäring). Det var som intressant, och sen fick vi testa på varandra, hehehe! Jag avböjde dock att få slang genom nästan & halsen då jag är så jäkla förkyld. Det irriterar bara mer då, och då hade jag väl överhuvudtaget inte kunnat svälja och dött till följd av det. Trots att det är måndag så kändes det små-onödigt att dö idag ;)
Jag funderar dock på att be någon sätta en imorgon, fast stoppa ner den i lungan så att jag får upp allt slem :P

Mina ögon är härligt röda, snoret har party i näsan och lungorna håller på att komma ut genom näsan dom med, så jag hade tänkt gå och ta min välbehövliga skönhetssömn och drömma det sötaste av drömmar nu! :)

Sov sött alla!
Kram/B

Kommentarer
Postat av: Jenny

...kvalster....

2010-04-20 @ 14:48:20
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0