Snor inne, snor i sinne!

Hur mycket snor finns det i en människa egentligen? Det tar fasiken aldrig slut!
Det var nog trots allt inte så smart drag att bara gå hem i strumpbyxor (utan skor alltså) i lördags, men det är ju lätt att vara efterklok! ;)

Usch, jag blir bara mer och mer nervig att resan ska vara i fara pga den där jädra bajsvulkanen. Här har man räknat ner i 285 dagar & nu återstår bara 15. Tänk om det inte ens blir av nu? I så fall kommer jag grina framtill jul... Och vem vill vara kompis med en grinolle?
Detta kan få katastrofala följder. Flygbolagen går i KK (eller blir KK?!?!) och jag blir utan vänner & får leva enslig och eländig resten av mitt liv.

Det här känns inte bra!!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0