Tack å godnatt!

Här är en till som är tokförkyld, viskar fram mina ord för att överhuvudtaget kunna konversera..... försöker dock tänka positivt, bättre att få det nu, än om två veckor då vi är i Alanya! (om jag så ska gå dit, så ska jag dit)

Jag har iallafall just gjort bort natt 1/4, å nattens ris går till alla busringare!!!
-Skaffa ett liv!

Nattens ros går till...... Ja, vet faktiskt inte, men den går väl till alla svenskar som väljer att gå och lägga sig på natten istället för att ringa till ******* 35 gånger bara för att säga -You sexy, till en helt främmande tjej som du inte har den blekaste aning om hur hon ser ut!

Å är du en av dom som gillar att busringa på nätterna -Det finns nummer som är avsedda för sånt, ring dit istället!

Sov gott!

//Regina


Till Bea:

FYI



Detta är en bedbug!

Bedbugs, eller vägglöss som den linfröstora skinnbaggen heter, är verkligen inte kul att få med sig hem. Krypen kommer fram på nätterna och suger blod, men är i övrigt diskreta och gömmer sig från dagsljuset i sängbottnar, tavelramar, väggkontakter, lampskärmar, garderober etcetera.


Om du drabbas av nattliga kliattacker och finner oförklarliga blodfläckar i sängen då du vaknat, står bedbugsen för huvudspåret.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0