Tack för den televerket!

En av dom bra sakerna med att jobba natt är att man kan se ut som vilket herk som helst!
Eftersom jag aldrig träffar nån så åker jag oftast till jobbet utan smink och med ett hår som ser vilken skata som helst skulle kunna tro är sitt fågelbo!

Lägg även till att där vid femtiden så ser man sjukt sliten ut då man är så trött att man knappt orkar hålla ögonen öppna.

Då dyker värsta hunken upp vid mitt skrivbord, -Hej säger han med värsta leendet!
Hej säger jag, (med allt ovan, plus ett pionrött ansikte)

-Jobbet har bytt städfirma.........

//R


Kommentarer
Postat av: Carro

Mahahahhahaha, ägd! ;) (A)

2010-04-22 @ 09:15:02
URL: http://carolaajnee.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha! Kan inte låta bli att skratta lite... Förlåt... Tycker synd om dej samtidigt som jag inte kan sluta skratta! ;)

2010-04-22 @ 09:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0