Tack för idag!

Efter kvällens sista promenad kan jag konstatera att Stak-mannen (ni minns han jag skev om tidigare, min granne, som fortfarande har kvar adventsljusstakarna i köks och - sovrumsfönstret) har kvar stakarna även i vardagsrumsfönstret!
Nu undrar jag bara ÄNNU mer vem denna filur är?! Hundra spänn på att han jobbar på Solkraft.
..Näe, det är inget fel med det..! Hehe 

Nu börjar statusuppdateringarna med "nu bli det duschen sen sängen" "först dusch sedan sova" "skönhetssömn efter kvällsdusch" hagla på facean.
Men bara för att jag är så jädra trotsig ikväll så ska jag INTE duscha. Jag vägrar. Jag ska gå och lägga mig äcklig & jävlig och ligga och stinka allt annat än hallonbåtar under täcket.. Och vet ni det bästa av allt - jag gillar det ;)

Imorgon vankas sovmorgon. Jag ska sova så länge så att ögonen blöder av utvilning! :)

Nattinatti på er! /B

Kommentarer
Postat av: Maria K

Lortgris ;-)

2010-04-09 @ 08:17:34
Postat av: Bea

Hihi, jag vet! ;)

2010-04-09 @ 10:49:59
Postat av: Kate

Jag har frågestund på bloggen, vore roligt om du ställde en fråga :)

2010-04-09 @ 11:47:19
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0