Tokpeppad - Javisst!

Har just kommit hem från ett möte med turk-tjejerna. Vi har snackat lite över en fika på OkQ8 och fnissat som 12-åringar! IIIIIH! Det är fan nära nu! :)

Surfade runt lite på SAS sida o kollade upp en del grejer kring handbagage. Det blir att lämna en hel del saker hemma märker jag nu, för tydligen får man inte ha med sig vad som helst. Här är ett utdrag av saker som jag måste försöka klara mig utan under dessa 12 dagar:

  • Alla typer av eldvapen (pistoler, revolvrar, kulgevär, hagelgevär osv.)
  • Luftpistoler, luftgevär och gaspistoler och -gevär
  • Signalpistoler
  • Industriella bult- och spikpistoler
  • Slaktmasker
  • Elchockvapen
  • Köttyxor
  • Kaststjärnor
  • Minor och andra militära spränganordningar
  • Granater av alla typer
  • Rökbomber och rökpatroner
  • Alkoholhaltiga drycker med över 70 volymprocent alkohol

Det kommer tusan bli tugnt att packa alltså.. ;)

Idag har jag även sytt till mina bikinisar. Alla tio. Kommer bli en vecka med mycket grubblerier och beslutsångest framtill avresan för att komma fram till vilka som får följa med till solen och badandet. 

7 dagar kvar!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0