Vem där?

Här sitter jag. Där sitter du.
Det som skiljer oss åt är två skärmar och troligtvis en kabel & lite fjärrbredbandsbajs i himlen.

Jag kan inte låta blir att undra vem du är, du som läser detta just nu?! Är vi nära vänner? Är vi släkt? Har vi gått i parallellklass? Spelar vi innebandy ihop? Känner vi ens varandra, eller brukar vi gå förbi varandra på stan ibland varpå du nästan vill hälsa för att det känns som att du känner mig, trots att vi aldrig ens har pratat med varandra? (been there, done that, många gånger).


Man undrar hur du hittat hit? Är det för att du känner oss, eller har du trillat hit av en slump?
Man vet ju själv hur man är. Man är inne på någons blogg som länkat till någon, som känner någon, som känner någon, som.. Ah, ni kanske fattar.. Man är ju likadan själv.


Det som är svårt att få in är dock att någon ska vara intresserad av att läsa det jag skriver. Vem vill egentligen veta vad jag gör eller vilka tankar som snurrar i mitt huvud, för något måste vi ju ha varför du fastnat här?Något har tilltalat dig, för du läser ju detta av en anledning. Man ödslar inte dyrbar tid för att läsa något man tycker är tråkigt och som inte ger en ett skit.
Slutasatsen får bli att du läser detta för att du gillar det vi skriver (eller för att du lider av en hatkärlek till oss, haha)?! Har jag rätt? :)


Hur som helst. Vilken relation vi än har, och hur du än hittat hit och varför - kul att du är här!!
(Men är du här för att stalka Challan så är jag nog rädd att du kommit fel ;) )


/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0