12 timmar, en festival och en bandycup senare...

Jahapp. Nu sitter man här efter TOLV timmars underbar nattsömn och känner sig hur utvilad som helst. Jag har sovit som en riktig prinsessa inatt, och jag antar att antalet sömntimmar var välbehövliga för min kropp! :)

Trodde jag skulle drömma hela natten om "the icetruckkiller" (ja, vi är lite småinne i dexter), men istället drömde jag att vi var på bandycup i sundsvall där det samtidigt var en skitstor festival som vi skulle gå på. Det hela slutade med att jag var tvungen att söka upp en toa, men toastolarna satt hur högt upp som helst, så alla utanför toabåset kunde ju se mig sitta där. Toaringen vibrerade dessutom som fan, så jag var tvungen att hålla i mig hårt så jag inte skulle skaka av ringen. Lägg därtill till att det var en fet kille med krulligt hår och spindelmannendräkt som försökte klättra in i mitt bås, men jag slog ner honom (?).

Någon som är king på drömtydning? Kan väl tillägga att jag var äcklig kissnödig när jag vaknade :P

Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0