Back in the loop.

Home sweet home! Det känns faktiskt riktigt skönt att vara hemma igen, men resan har varit helt underbar. Orkar inte berätta en gång till vad vi gjort och hur fantatsiskt härligt vi haft det, men hela resan har varit klockren kan jag väl sammanfatta det som.

Nu är man hemma i vackra, men sjukt regniga Skellet igen. Saknar solen, värmen och FRULLEN. Fy tusan, i morse när jag steg upp och åt mina torftiga mackor så insåg jag hur bortskämt man hunnit bli på en vecka. Folk som städar efter en varje dag, folk som serverar en en sjujäkla maffig frukostbuffe varje morgon och så vidare. Jag var ju typ utbränd i morse när jag bäddat sängen :P

Här kommer ett litet smakprov i bildväg..



Puss /B

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem!

Kram

2010-08-25 @ 19:56:00
Postat av: fridolina

Åh, vad kul att du har en blogg! :)

Håller med om den där bortskämdheten. Haha

Jag vill ha meeeeeer pannkaka, cocopops och meloner.

2010-08-25 @ 22:35:28
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0