Beas störiga lista

Hehe, satt och funderade över saker man stör sig på igår. Att komma på saker man uppskattar är så sjukt mycket enklare, men varför göra det så enkelt hela tiden? ;)

Min lista innfattar lite saker som är vitt skilda så ni kanske också förstår då att jag stör mig på dem på olika sätt, but here they comes;

1. Ingen högoddsare för fröken Berg - Bilister som köper körkortet på blocket. Sånna som bromsar in 200 meter före en korsning. Sånna som tror att påfartsramper är parkeringsfickor. Sånna som kör 65 på E4:an. Sånna som tankar bromsolja. Ja, jag kan hålla på i dagar för det ÄR det absolut MEST irriterande som finns!

2. När datorn går segt. Nivet, när man ska in på en sida och den bara laddar och laddar och laddar, men de händer ingen mer, då får jag krupp. Då knappar jag på alla tangenter samtigtig och så skriker jag "AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!" och så vill jag bara ta datorn och kasta den i väggen.

(näedå, jag har inte ett tålamod är som en 4-årings, hahaha)

3. Folk som inte kan uppföra sig. Sånna som tror dom äger världen. Sånna som tränger sig i köer i affären, återigen kör som stolpskott, är otrevliga, sånna som ler en gång per år och det är på julafton när allt folk farit hem, beter sig som svin... Ja, jag kan hålla på i dagar här med. Bemöt folk som du själv vill bli bemött!!!

4. Tjejer som har linnen på sig, typ i brottarryggsmodell, och så har dom inte brytt sig om att "koppla om" bh-banden. Hit hör även de i tubtopp som envisas med att ha en vanlig bh på sig. Sjukt störigt och SJUKT fult!

5. Kan jag inte komma på nu. Men det är säkert nåt bra! :)



Vad stör ni er på? :) (javet, ingen kommer svara, vi kanske får reda på då att DU läser VÅRAN blogg.. hehe)

/B

Kommentarer
Postat av: Avander

Alltså B, när det här är din störiga lista så har du det föööör bra :) Snacka om I-landsproblem! Men en sak som finns med på min lista är störiga trafikanter, framförallt segproppar

2010-08-06 @ 15:39:08
URL: http://ennorrlanningstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0