Det är bara att acceptera.

Det är bara att inse. Det kommer nog inte komma några fler tjugofemgraderiskuggandagar mer. Hösten är här, och det är bara att gilla läget. Jag antar att jag släktar rätt kraftigt på mig pappa, för igår, innan augusti ens tagit slut, så hade jag långkallingar på mig. Det var skönt! :P

Trots att sommaren är min absoluta favvotid på året så känns det ändå helt okey att hösten är här. Kvällarna blir mörkare och jag får ännu fler anledningar till att tända sjuhundra värmeljus i lägenheten. Det hugger dock till i magen då jag inser att vi har en hel jädra vinter framför oss med massa plumsning i snö, ett mörker som håller i sig dagarna i ända och ett evigt skrapande av bilrutorna. Tur att den har en mysig sida också! :)

Dagen ska nog gå i lugnets tecken. Har inga vidare planer förutom en inköpskväll på intersport där min nya, sköna innebandypjucks ska inhandlas, samt kvällens träning (som har jädrat den bästa tiden ever - 21-22.30) då skorna förhoppningsvis ska invigas :)

Puss & hej /långkalsongstjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0