Det kallas hetta!

Djungeltrumman har nått sverige och den skvallrar om nån sorts värmebölja i turkland med FEMTIOTVÅ (!!!!!!!!!!) graders hetta. Det är fasiken värre än Edda tillochmed! Jag hoppas dock att mina kära vänner inte flyter bort eller kremeras eller så, utan får en toppensemester!!

Själv sitter jag och sniffar på solskyddscremen jag shoppade idag, det är nämligen de närmaste man kommer utlandet i den här stan då det tydligen i stort sett regnar.. MEN fredag, lördag, söndag kvar och sedan är de måndag och då inleds våran resa! WEEEI!

 

/B

Kommentarer
Postat av: Steinwall

du kör rent med sololja?!?;) fast förmodar m solskyddsfaktor ??!;) ha en trevligt resa

2010-08-12 @ 21:25:25
Postat av: Bea

Jora, det är spf 10, så riktigt friterad ska jag inte bli ;)

2010-08-12 @ 22:35:55
Postat av: s igen

hihihihi

2010-08-13 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0