Det ljuva 90-talet.

I ett skrin i en av mina garderober hittade jag idag min gamla dagböcker. Hehe, det blev en trevlig söndagsläsning vill jag lova. När man har en deppig dag nuförtiden så tänker man alltid "åh, tänk om man var liten. Då hade man inga problem" - Bullshit! :P Jäklarns så problematiskt livet kunde vara, helst det här med relationer..och stavning & datum.

Vi kör ett utdrag:

1/10 - 92.
Jag har pusat roger och hans brosa, men jag är nog kär i oskar.

8/30 -93 (inte lätt med datum, hehe)
I dag blev jag i hop med Johan B. Jag fick med ett kort på han. Det var kanse före 8/30 -93 vi blev i hop, för det var victoria som frågade chans på han åt mej. Fast jag blev i allafall i hop med han.

12/10 -93
I dag jorde vi som Sune. Jag årkade inte potatisen så jag la flera servetter på.

1/29 - 94.
I dag sprillde jag julmust på mammas sengöverkast. HON VART ARJ!

10/2-94
Johan F har frågat chans på mig. Jag sa JA!

(nästa sida i dagboken)
 
15/2 -94
Jag gjorde slut med Johan. Det kändes inte rätt. Jag ska fråga chans på Oskar, för jag tror han är lite kär i mig. Bara tror jag.

16/2-94
Nu är jag tillsammans med Oskar. Jannika frågade chans åt mig. Klockan var 13.46.

22/2-94
Oskar har gjort slut, men jag har frågat chans på Johan F igen. Han ska nej, så jag har frågat chans på Anton. Han har inte svarat än.

Okänt datum.
Jag har klippt mig kort horig. Ps: inte som i förskolan!


Ja, vad säger man. Jag var en riktigt player som ung, och korthorig var jag minsann också..!
Nu - filmtajm och ha ännu mer ågren för morgondagen! :P

Kommentarer
Postat av: Maria K

Haha! Vem hade trott att du skulle hamna i ett långvarigt förhållande utifrån den historien :-). Skämtosido, gick själv igenom mina barndomsdagböcker för ett tag sedan och fick mig många goda skratt :-).

Kram

2010-08-29 @ 20:22:22
Postat av: Linka

Hahahaha Våpet i Hamn, var det du på 90-talet;)

2010-08-30 @ 06:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0