En epok har gått i graven!

Vart så glad idag när jag jobbade, svarade som vanligt, en kund ringde in om en fakturafråga och jag tyckte jag kände igen rösten, bad om kundens personnummer och när jag knappar in det så ser jag att det faktiskt är Shamlo, min gamla chef jag hade på Pressbyrån, jag vart så glad, en finare människa får man leta efter, det är ju idag ca 5 år sedan jag slutade där, då sålde han stället och flyttade till Kungsbacka, träffade ju honom iofs för 2 år sedan då vi var ner på Göteborgcupen, då körde vi ner och knackade på :)

Det var nog ödet att han just kom till mig, utav några hundra handläggare så hamnade han just hos mig!

En annan rolig grej som hände idag var att jag pratade med en kund och så bad jag henne vänta en stund då mina program inte riktigt var med, så jag mutade, men det bästa är ju att jag fortfarande hör kunden, fast dom inte hör mig :)

Hur som helst, då skriker hon -REGINA, tjejen jag pratar med i telefonen heter också Regina, ASCOOLT, jamena det är ju ASCOOLT!! :)
Så ovanligt är det väl ändå inte mitt namn? :)


Nåväl, sista dagen imorgon av en era, uppdraget jag sitter på försvinner och jag börjar om på noll med en utbildning på Onsdag, shit vilka minnen och vilka underbara människor man har mött under dessa år.
LOVE YA!!!

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0